środa, 16 czerwca 2010

Magda i Marcin - Chojnice

3 komentarze:

  1. Witam serdecznie!

    Od jakiegoś czasu śledzę Pani przygodę fotograficzną, i muszę powiedzieć, że naprawdę to "kawał dobrej roboty". Kadry są świadome i przemyślane, widać, że nic nie jest robione na szybko i przysłowiowe "na odwal".

    Jedyne, czego mogę się przyczepić, to ogromny kontrast, szczególnie na zdjęciach bw (w tym komentarzu odnoszę się do większej części twórczości, nie tylko do tego posta), co powoduje że niekiedy wyglądają na przepalone.

    Tak poza tym, to wszystko w największym porządku. I z czystej ciekawości - co to za szkiełka ? Zgaduję, że pewnie 50tka. A to drugie... Może 24-70?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz, co do szkieł do trafiłeś :)
    A co do kontrastu, to wiesz, jak to jest jedni lubią to, drudzy tamto. Każdy ma swój styl i zboczenia, a w sztuce wszystko dozwolone. Ja i tak jeszcze łagodnie traktuję zdjęcia, brak mi odwagi na większe przewalenie kontrastu, co mi się szalenie podoba u moich niedoścignionych wciąż autorytetów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O, proszę. Toż mogę wróżką zostać ; P


    No pewnie że tak, dlatego tego nie krytykuję w żaden sposób, tylko wyrażam własną opinię. Co do moich zdjęć, to wiecznie zarzucają mi, że używam zbyt dużo monochromatu. A to jest wg. mnie jedyna słuszna fotografia : P

    OdpowiedzUsuń